Skip to content
  • Kontakt
  • BIP
  • RODO
Szkoła Podstawowa w Hedwiżynie

Szkoła Podstawowa w Hedwiżynie

  • Szkoła
    • STATUT SZKOŁY
    • Standardy Ochrony Małoletnich w Szkole Podstawowej w Hedwiżynie
    • Procedury bezpieczeństwa w szkole
    • Program profilaktyczno-wychowawczy
    • Programy
    • Realizowane projekty
    • Innowacje pedagogiczne
    • Rekomendacje Ministra Edukacji Narodowej
    • Bezpieczeństwo uczniów
    • Nauczanie zdalne
    • Grono pedagogiczne
    • Kalendarz imprez szkolnych
    • Konsultacje nauczycieli
    • Konkursy i zawody
    • Zajęcia pozalekcyjne
    • Formularze i wnioski
    • Deklaracja Dostępności
  • Dla uczniów
    • SZKOLNY RZECZNIK PRAW UCZNIA
    • Biblioteka szkolna
    • Świetlica szkolna
    • ARTETERAPIA
    • Sylwetki absolwentów
    • Przydatne strony
  • Przedszkole
    • Z życia Przedszkola 2024/2025
    • Z życia Przedszkola 2022/2023
    • Innowacja pedagogiczna
    • Koncepcja metody Marii Montessori
    • Międzynarodowy Program Powszechnej Dwujęzyczności „Dwujęzyczne Dzieci” / „Bilingual Future”
  • Sekretariat
  • Wolontariat „Złote serca”
  • Programy rządowe
    • Laboratoria Przyszłości
    • Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa – Oddziały Przedszkolne
    • Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa- Szkoła Podstawowa
    • Aktywna tablica
    • Przędsięwzięcie Ministra Edukacji i Nauki „Poznaj Polskę”
  • Psycholog Szkolny
  • Toggle search form

Przyszłość energetyki w Polsce – projekt edukacyjny z geografii w klasie 7

Posted on 2 czerwca 202522 czerwca 2025 By Ewa Łosiewicz

W maju uczniowie i uczennice klas siódmych realizowali na lekcjach geografii projekt pod nazwą „Przyszłość energetyki w Polsce”. Celem tych zajęć było zwrócenie uwagi na sposób wytwarzania energii elektrycznej w Polsce w kontekście postępujących zmian klimatycznych oraz transformacji globalnego systemu energetycznego. Zadaniem uczniów było przygotowanie na podstawie różnych źródeł informacji zagadnień związanych z wytwarzaniem energii elektrycznej z poszczególnych źródeł odnawialnych i nieodnawialnych. Efektem tej pracy były wystąpienia uczniów podczas lekcji, która przybrała postać debaty, podczas której  prelegenci przedstawili, m.in. wady i zalety poszczególnych rodzajów elektrowni, ich lokalizacje w Polsce oraz możliwości rozwoju elektrowni z uwzględnieniem warunków przyrodniczych i ekonomicznych. Dodatkowo, uczniowie wykonali makiety przedstawiające wygląd poszczególnych rodzajów elektrowni, a następnie na ich podstawie opisali sposób ich działania. Dzięki realizacji całego zadania wszyscy uświadomili sobie, jak ważna jest energia elektryczna, ale również, jak istotne jest jej oszczędzanie, aby ograniczyć spalanie paliw kopalnych na rzecz odnawialnych źródeł energii, a w przyszłość zapewne również energii atomowej.
 

Aktualności

Nawigacja wpisu

Previous Post: Projekt „Bliżej Jezusa” –  Święcimy wielkanocne pokarmy 
Next Post: Dzień Rodziny

Archiwum

  • czerwiec 2025 (30)
  • maj 2025 (13)
  • kwiecień 2025 (10)
  • marzec 2025 (36)
  • luty 2025 (26)
  • styczeń 2025 (16)
  • grudzień 2024 (26)
  • listopad 2024 (23)
  • październik 2024 (19)
  • wrzesień 2024 (11)
  • sierpień 2024 (2)
  • lipiec 2024 (2)
  • czerwiec 2024 (5)
  • maj 2024 (7)
  • kwiecień 2024 (9)
  • marzec 2024 (13)
  • luty 2024 (4)
  • styczeń 2024 (8)
  • grudzień 2023 (12)
  • listopad 2023 (21)
  • październik 2023 (11)
  • wrzesień 2023 (10)
  • lipiec 2023 (2)
  • czerwiec 2023 (8)
  • maj 2023 (7)
  • kwiecień 2023 (6)
  • marzec 2023 (14)
  • luty 2023 (17)
  • styczeń 2023 (5)
  • grudzień 2022 (13)
  • listopad 2022 (29)
  • październik 2022 (9)
  • wrzesień 2022 (7)
  • sierpień 2022 (3)
  • lipiec 2022 (7)
  • czerwiec 2022 (15)
  • maj 2022 (19)
  • kwiecień 2022 (22)
  • marzec 2022 (17)
  • luty 2022 (16)
  • styczeń 2022 (24)
  • grudzień 2021 (7)
  • listopad 2021 (7)
  • październik 2021 (6)
  • wrzesień 2021 (3)
  • sierpień 2021 (2)
  • czerwiec 2021 (3)

Copyright © 2021 uNBEx

Powered by PressBook WordPress theme