Skip to content
  • Kontakt
  • BIP
  • RODO
Szkoła Podstawowa w Hedwiżynie

Szkoła Podstawowa w Hedwiżynie

  • Szkoła
    • STATUT SZKOŁY
    • Standardy Ochrony Małoletnich w Szkole Podstawowej w Hedwiżynie
    • Procedury bezpieczeństwa w szkole
    • Program profilaktyczno-wychowawczy
    • Programy
    • Realizowane projekty
    • Innowacje pedagogiczne
    • Rekomendacje Ministra Edukacji Narodowej
    • Bezpieczeństwo uczniów
    • Nauczanie zdalne
    • Grono pedagogiczne
    • Kalendarz imprez szkolnych
    • Konsultacje nauczycieli
    • Konkursy i zawody
    • Zajęcia pozalekcyjne
    • Formularze i wnioski
    • Deklaracja Dostępności
  • Dla uczniów
    • SZKOLNY RZECZNIK PRAW UCZNIA
    • Biblioteka szkolna
    • Świetlica szkolna
    • ARTETERAPIA
    • Sylwetki absolwentów
    • Przydatne strony
  • Przedszkole
    • Z życia Przedszkola 2024/2025
    • Z życia Przedszkola 2022/2023
    • Innowacja pedagogiczna
    • Koncepcja metody Marii Montessori
    • Międzynarodowy Program Powszechnej Dwujęzyczności „Dwujęzyczne Dzieci” / „Bilingual Future”
  • Sekretariat
  • Wolontariat „Złote serca”
  • Programy rządowe
    • Laboratoria Przyszłości
    • Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa – Oddziały Przedszkolne
    • Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa- Szkoła Podstawowa
    • Aktywna tablica
    • Przędsięwzięcie Ministra Edukacji i Nauki „Poznaj Polskę”
  • Psycholog Szkolny
  • Toggle search form

Projekt „Bliżej Jezusa” –  Uciszenie Burzy

Posted on 25 marca 202525 marca 2025 By Renata Zań

Przedszkolaki z oddziału 5-6 latków rozpoczęły cykl zajęć projektowych „Bliżej Jezusa” opartych na multisensorycznych metodach nauczania.  W trakcie zajęć pt. ”Uciszenie burzy” przedszkolaki tworzyły pozytywne skojarzenia ze wprowadzanymi treściami katechetycznymi. Wykorzystywane były elementy ekscytacji co w znacznym stopniu zwiększało zaangażowanie w zajęcia. Małe dzieci znacznie lepiej reagują na smak, zapach czy dotyk co sprawia, że nauczanie jest efektywne i efektowne. System sensoryczny odzwierciedla sposób, w jaki postrzegamy świat, uczymy się, zachowujemy. Rzeczywistość kerygmatyczna jest nie doświadczalna, ale można ,,poczuć” ciepło płynące z relacji opartych na wierze. To, czego człowiek aktualnie doświadcza jest wynikiem sposobu, w jaki nasze zmysły przetwarzają informacje napływające z zewnątrz  i wewnątrz. To doświadczanie może być też głęboko religijne.  Dzieci z wielką radością i zaangażowaniem uczestniczyły w proponowanych zajęciach. Nauka poprzez zabawę z wykorzystaniem wielozmysłowego poznawania rzeczywistości oraz budowania osobistej relacji z Bogiem była dla dzieci nowym i radosnym doświadczeniem. Sprawiła, że nauka  może być ciekawa, inspirująca,  pełna  radości i satysfakcji z osiągniętych rezultatów.

Aktualności, Z życia Przedszkola 2024/2025

Nawigacja wpisu

Previous Post: Dzień Wody w klasach I-III
Next Post: MALI CZYTELNICY

Archiwum

  • maj 2025 (6)
  • kwiecień 2025 (9)
  • marzec 2025 (36)
  • luty 2025 (26)
  • styczeń 2025 (16)
  • grudzień 2024 (26)
  • listopad 2024 (23)
  • październik 2024 (19)
  • wrzesień 2024 (11)
  • sierpień 2024 (2)
  • lipiec 2024 (2)
  • czerwiec 2024 (5)
  • maj 2024 (7)
  • kwiecień 2024 (9)
  • marzec 2024 (13)
  • luty 2024 (4)
  • styczeń 2024 (8)
  • grudzień 2023 (12)
  • listopad 2023 (21)
  • październik 2023 (11)
  • wrzesień 2023 (10)
  • lipiec 2023 (2)
  • czerwiec 2023 (8)
  • maj 2023 (7)
  • kwiecień 2023 (6)
  • marzec 2023 (14)
  • luty 2023 (17)
  • styczeń 2023 (5)
  • grudzień 2022 (13)
  • listopad 2022 (29)
  • październik 2022 (9)
  • wrzesień 2022 (7)
  • sierpień 2022 (3)
  • lipiec 2022 (7)
  • czerwiec 2022 (15)
  • maj 2022 (19)
  • kwiecień 2022 (22)
  • marzec 2022 (17)
  • luty 2022 (16)
  • styczeń 2022 (24)
  • grudzień 2021 (7)
  • listopad 2021 (7)
  • październik 2021 (6)
  • wrzesień 2021 (3)
  • sierpień 2021 (2)
  • czerwiec 2021 (3)

Copyright © 2021 uNBEx

Powered by PressBook WordPress theme