Przedszkolaki z oddziału 5-6 latków i uczniowie klasy 1 zrealizowały IV moduł Ogólnopolskiego Projektu Edukacyjnego „Kreatywna Matematyka” pod hasłem „Matematyka na wesoło”. Celem tego modułu było ćwiczenie wybranych umiejętności matematycznych (dodawanie i odejmowanie w zakresie 10), wspomaganie rozwoju umysłowego i myślenia logicznego, kształtowanie odporności emocjonalnej i dostosowanie do ustalonych reguł i zasad. Dzieci z entuzjazmem uczestniczyły w grze matematycznej „Polowanie na muchy”. Za pomocą packi na muchy łapały odpowiednie cyfry, które były wynikiem dodawania i odejmowania. Zdobywały również punkty dla swojej drużyny. Zabawa była bardzo dynamiczna i wesoła. Zagrały również w gry planszowe „Grzybobranie „Czerwony Kapturek” i „Matematyczny ślimak”. Nie zabrakło także MAXI gry planszowej na dywanie, w której oprócz umiejętności matematycznych dzieci ćwiczyły motorykę dużą oraz koordynację ruchową. Był to dzień pełen radości i dobrej zabawy.
































