Uczniowie klas 1-8 oraz przedszkolaki z grupy 5-6 latków zrealizowały ostatni, VIII moduł projektu „Magiczna Moc bajek ”.
1. Kolaż Rodzinnych marzeń i pragnień- Wspólnie z dziećmi rozmawialiśmy na temat rodzinnych marzeń i pragnień. Następnie dzieci wykonały obrazki, które wyobrażają ich marzenia oraz wykonały ramki z wiosennych kwiatów w barwach narodowych. Wszystkie wykonane prace można podziwiać na projektowej gazetce.
2. „Rodzina – tu wszystko się zaczyna!” – w szkole został zorganizowany Piknik Rodzinny z okazji Dnia Mamy, Taty i Dziecka – Dzieci przygotowały dla swoich rodziców montaż słowno muzyczny oraz własnoręcznie wykonane upominki. A rodzice przygotowali słodki poczęstunek i mnóstwo atrakcji m.in. bańki mydlane, zabawy integracyjne, ognisko z kiełbasami i wiele innych. Wszyscy wspólnie świetnie się bawili się.
3. Wspólnie z uczestnikami zajęć dodatkowych obejrzeliśmy dobranockę z dawnych lat „Bolek i Lolek” i wykonaliśmy zadania przygotowane przez Muzeum Dobranocek w Rzeszowie. Ten serial o przygodach dwóch sympatycznych braci został zrealizowany w Studio Filmów Rysunkowych w Bielsku -Białej. Pomysłodawcą tytułowych bohaterów był ówczesny dyrektor studia – Władysław Nehrebecki, a pierwowzorami postaci byli jego synowie – Janek i Roman. Starszy z braci Bolek jest wyższy, zaś młodszy Lolek trochę niższy i grubszy. Obaj chłopcy uwielbiają zabawy, sport i żarty. Lubią też podróżować do różnych ciekawych miejsc na świecie. W serialu pojawia się także dziewczynka o imieniu Tola. Wyprodukowano 183 odcinki animacji, dwa filmy pełnometrażowe: Wielka Podróż Bolka i Lolka z epilogiem Kawaler Orderu Uśmiechu oraz Bolek i Lolek na Dzikim Zachodzie. Powstało także dziewięć filmów edukacyjnych z udziałem słynnych braci. Serial jest bardzo lubiany zarówno przez dzieci, jak i dorosłych. Najbardziej Bolka i Lolka lubią chłopcy, ale dziewczynki także chętnie oglądają ich wesołe przygody.
Na zakończenie projektu uczestnicy wykonali z plasteliny bajkowe postacie z poznanych w ciągu roku szkolnego dobranocek z dawnych lat.

























